poniedziałek, 23 grudnia 2013

Święta

Długo nie pisałam ale to tylko przez to że miałam mało czasu .Dzisiaj chciałabym wam życzyć wesołych świąt !
______________________________________________________
Co u mniej znajdzie się na stole wigilijnym ?

1.Kapusta z grochem
To jest jedna z moich ulubionych potraw wigilijnych .


















2.Makiełki 
Po prostu je uwielbiam <3















3.Paluszki rybne 
Mniam zaznaczę że to jedyna "ryba" którą lubię . Karpia nienawidzę .
















4.Paszteciki z grzybami i kapustą
Powiem tak nienawidzę grzybów i pieczarek , ale tutaj mi akurat bardzo smakują .
















5.Uszka z grzybami i kapustą .
Tutaj tak samo z tymi grzybami . Zaznaczę również że nie lubię czerwonego barszczu .

















6.Sałatka warzywna.
Uwielbiam tą sałatkę .
















Dalej są potrawy których nienawidzę więc ich nie wymieniam np :zupa owocowa itp.


Ciasta :

1.Królewiec
To mój ulubiony placek .


















2.Makowiec.
Ten placek jest mi obojętny.

















3.Piernik .


















Podsumowując moje ulubione
 danie wigilijne to : makiełki
ciasto: zdecydowanie piernik 

A wasze ulubione danie i ciasto wigilijne to ...

4 komentarze:

  1. mmmm makiełki ,kocham ♥
    Wesołych Świąt :)
    kolorowyszaldodatkow.blogspot.com <----świątecznie zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to jak piszesz :) Widać ,że wkładasz w to dużo serca i to jest fajne!
    Obserwujemy?
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    girlrainbowfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze :**
Mam nadzieje że są szczere ...

Obserwowanie za Obserwowanie
Komentarz za Komentarz

Valentine's Day Broken Heart