czwartek, 28 listopada 2013

Siemka :** Co to znaczy jeść zdrowo ?



Każda z nas chce mieć świetną figurę ale chcemy być zdrowe a nie "osłabione" szlochać po domu.

"Żeby schudnąć, trzeba jeść. Ograniczanie ilości przyjmowanych pokarmów jest niedopuszczalne. Kluczem do sukcesu jest jedzenie odpowiednich rzeczy - produktów zdrowych i bogatych w wartościowe elementy."
Jeśli chcemy zrzucić zbędne kg  to musimy przestrzegać pewnej zasady (5 małych posiłków dziennie)
nie jedząc nic  ,tylko tyjemy !Przekonałam się o tym sama .



Odstępy między posiłkami powinny wynosić ok. 3-4 godzin.

Powinno się jeść na (obiad ,kolacje) :
*Węglowodany
*Tłuszcze
*Białko
(natomiast kolacja do 18.00 i bez węglowodanów)








Ważne !
*Przyprawy takie jak :
*1. Czerwone - odpowiadają za usprawnienie metabolizmu i spalanie tkanki tłuszczowej. Do przypraw z grupy czerwonych zaliczamy pieprz czarny, curry, paprykę, chili, pepperoni.

2. Żółte - polepszenie trawienia, zmniejszenie apetytu, usprawnienie krążenia. Do tej grupy zaliczamy przyprawy takie jak imbir, kardamon, cynamon.


3. Zielone - stabilizacja, kojący wpływ na układ pokarmowy. Do przypraw zielonych zalicza się między innymi tymianek, szałwię, miętę, bazylię, oregano.




Następny post będzie o cudownej diecie 3D chilii.
Stosujecie jakąś dietę odchudzającą ? 

5 komentarzy:

  1. Podstawa to ćwiczyć! Ja tak schudłam ;*
    jagodzianka2002.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mądry post, zgadzam się z każdym słowem ;d
    w końcu studiuję dietetykę to coś tam wiem ;p

    bizuteriamka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądry post. ♥ Już od dawna miałam zamiar ćwiczyć, ale nie mogę się zebrać. Obserwuję. ♥ www.moja--historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie stosuję żadnych diet, ale ćwiczę ;)

    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnej diety jak na razie. Bardzo przydatny post :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze :**
Mam nadzieje że są szczere ...

Obserwowanie za Obserwowanie
Komentarz za Komentarz

Valentine's Day Broken Heart