niedziela, 17 listopada 2013

Co dalej po 3 gimbazie ??

Dzisiaj taki post na szybko , ponieważ jak już wczoraj wspomniałam muszę się nauczyć na spr z ekologii , próbny test z polaka i kart z historii -_-' .


No więc po gimnazjum zamierzam wybrać się do liceum na profil biol-chem , o ile się dostanę (uczę się przeciętnie z większości przedmiotów na 4 , zdarzają się 3 może z dwie i kilka piątek .Wgl to tak na średnią 4,3 ... Z biol będę mieć pewnie 4 jak się uda , z chemii 5 a z fiz 3-4 )Dodam że w moim mieście jest tylko jedno liceum.



Później chyba kierunek farmaceutyczny albo coś z kryminalistyką  może jakiś lekarz .
Jak się nie dostanę do lo to nie wiem co dalej zrobię :< (może na psychologa pójdę ? )

Mam do was kilka pytań ...
1.Czy trudno jest na biol-chem ?
2.Czy dostałabym się z czwórkami ?
3.Co chcielibyście robić po biol-chem ?
Czekam na wasze opinie o lo i profilu biol-chem.




A wy w jakiej szkole średniej jesteście albo chcielibyście być ?(i na jakim profilu ?) +proszę o odp na te kilka pytanek do góry :) 

11 komentarzy:

  1. Ja także chcę na biol-chem i chciałabym być weterynarzem :>
    Obserwuję również. Pod jaką nazwą ty obserwujesz? napisz u mnie
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog . obserwuje :))) liczę na rewanż ;)))))
    sheinshide.blogspot.com
    obsejwujesz=obsejwuje
    prosze bardzo o klikanie na reklamy na moim blogu ♥ :)
    sheinshide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja 5 z chemii , chciałabym :D
    Mój brat miał podobną średnią i dostał się do liceum , więc myślę , że masz duże szanse ;)
    +Zapraszam do mnie , nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym mieć 5 z chemi :)
    moja kuzynka miała podobną średnią do Ciebie i się dostała, ale to też w dużej mierze zależy od liceum ;d

    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wybieram się na biol chem w przyszłym roku, no przynajmniej bym chciała :D Raczej nie jest tak trudno się dostać. Jeśli masz 5 z chemii i 4 z biologii to dostaniesz się na 99 % :P Po biol chemie chciałabym iść na medycynę ;)
    Świetny post, obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ciężko powiedzieć czy jest trudno, bo dla jednego będzie łatwo, a dla drugiego nie ;d ja byłam na bch i dla mnie nie było cięzko, a czy sie dostaniesz to zalezy od testu gimnazjalnego, a w małej części od ocen, chociaz mysle, ze z tym nie ma problemu ;> i co do studiow to jest bardzo duzo mozliwosci - medycyna, farmacja, stomatologia, dietetyka, biotechnologia, kosmetologia, weterynaria, analityka medyczna i milion innych opcji ;d zycze powodzenia!

    http://bizuteriamka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uu nie cierpiaam ani biologii ani chemii.

    obsrwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego co wiem na biol-chemie nie jest łatwo...W niektórych liceach masz oprócz rozszerzonej biologii i chemii obowiązkowo łacinę i rozszerzenie z maty. A co do ocen to nie mają tak dużego znaczenia, przy rekrutacji bierze się pod uwagę przede wszystkim wyniki egzaminu gimnazjalnego. Po samym biol-chemie nie musisz iść koniecznie na studia, możesz np. skończyć dwuletnią szkołę policealną i zostać ratownikiem medycznym ( w zasadzie ratownikiem możesz być po każdym profilu, ale podejrzewam, że po biol- chemie może być Ci łatwiej).

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny masz blog :) Masz ochotę na wspólną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na biol-chemie. :D Na razie nie mam tych przedmiotów rozszerzonych (1 klasa), druga klasa mówi, że nie jest aż tak źle, ale trzeba się dużo uczyć. :)
    Z 4 powinnaś się dostać, sprawdź też jak przyjmują w LO, do którego chcesz iść. Ale sądzę, że jeśli jest tylko 1 to pewnie wszyscy się dostają. Ja miałam średnią 5.55, także nie miałam problemu. ;> Sprawdź również czy patrzą na wyniki egzaminu gimnazjalnego - przeważnie liczy się w punktach do rekrutacji. :P
    Nie mam pojęcia co chciałabym robic. Ostatnio zaczęłam zastanawiać się nad detektywem. :D W sumie zobaczę co czas przyniesie. I na psychologa wbrew pozorom też jest się ciężko dostać.

    Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam.


    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem w I klasie LO. Na profilu bio-chem-mat. Czy jest trudno? Na razie nie, ale dopiero w drugiej klasie zaczyna się nauka, bo wtedy masz przedmioty rozszerzone, więc jeszcze do końca nie wiem jak to będzie.
    Czy się dostaniesz? Wszystko zależy od poziomu LO do, którego idziesz. Nie liczą się tylko oceny, ale również pkt z egzaminu. Ja miałam średnią 4,5 ale dobre wyniki z egzaminu. Szczerze to do końca nie wiem co chce robić w przeszłości. Zastanawiam się nad medycyna, a później psychiatria.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze :**
Mam nadzieje że są szczere ...

Obserwowanie za Obserwowanie
Komentarz za Komentarz

Valentine's Day Broken Heart