poniedziałek, 4 listopada 2013

Horrory które według mnie warto obejrzeć -You should see these films.

Lubicie tego typu filmy ?
  Jeśli tak to mam dla was parę propozycji .
Wybrałam kilka filmów które są "straszne" (może nie aż tak bardzo ale są w nich takie wątki )


Do you like this kind of movies?
I have a few suggestions for you.
I picked a few films that are "terrible" 





1.Koszmar minionego lata (I Know What You Did Last Summer )






2.Koszmar następnego lata (I Still Know What You Did Last Summer)






3. 5 wymiar (fifth dimension)





4.Resident Evil 2: Apokalipsa  (Apocalypse) 




5.Nocny pociąg z mięsem (The Midnight Meat Train)


_________________________________________
Oglądaliście któryś z tych filmów ? (Ja najbardziej lubię ten pierwszy)

:***

(Teraz mam wywiadówkę ;// masakra jakaś )

1 komentarz:

  1. śliczny wygląd, super piszesz moim zdaniem masz bardzo ładnej jakości posty !
    ------------------------------
    Obserwacja za Obserwację?
    jeśli tak to ja już obserwuję :3
    -------------------------------
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze :**
Mam nadzieje że są szczere ...

Obserwowanie za Obserwowanie
Komentarz za Komentarz

Valentine's Day Broken Heart