wtorek, 12 listopada 2013

Pierwsza miłość --- mój ulubiony serial

Podjęłam już decyzje w sprawie tego etui silikonowego na tel
 -------> wybrałam niebieskiego misia .
Co do martensów to jeszcze nie wiem, w sumie jeszcze trochę czasu zostało , ale wypadało by się mamy spytać xD



Moje ulubione seriale :

1.Pierwsza miłość <3 (oglądam już ok 5 lat )


2.Czarodziejki  Charmed (niestety już od 2-3 lat nie ma w tv , moją ulubioną zawsze była Phoebe  )





3.Kuchenne rewolucje (to jak mi się bardzo nudzi)



5.Rodzinka PL (każdy odc obejrzałam :)


6.Ojciec Mateusz 

(Kiedyś oglądałam jeszcze ranczo )
Inne seriale oglądam sporadycznie :DD czyli z tego co wam podałam oglądam PM , resztę czasu poświęcam na filmy lub programy typu 4fun tv ,Eska ...


A wy co lubicie oglądać z seriali ?

10 komentarzy:

  1. Moje ulubione seriale to Bitwa o dom, Top model, You can dance i Violetta :)
    Zapraszam do obejrzenia mojego bloga Jeśli Ci się spodoba zostań obserwatorem :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno wybrać jeden serial.. jest ich tysiące!! Nie wspominając o filmach ;)
    W wolnym czasie zapraszam do mnie: http://juti-jutti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja ostatnio często oglądam Rodzinke.pl
    Ranczo kiedyś uwielbiałam (od 1 odcinka się zakochałam a miałam chyba z 5 lat) UBÓSTWIAM!
    (nie samego Mateusza, ale serial... żeby nie było :P )

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z wyżej wymienionych bardzo lubię Rodzinke.pl i Ojca Mateusza :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedys ogladalam Czarodziejki! o matko,, kochalam to Xd


    Klikniesz w banner VOGUEC i SHEINSIDE? <3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. rodzinka pl jest super..:)obserwuję jesli chcesz również mnie zaobserwuj..:) + zapraszam na konkurs(biżuteria do wygrania-proste zasady) , pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię oglądać pierwszą miłość i rodzinkę.pl ii jeszcze na wspólnej ;D

    http://chwila-w-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z seriali lubię oglądać PLL TVD i Gossip Girl <3

    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również lubię ten serial! Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze :**
Mam nadzieje że są szczere ...

Obserwowanie za Obserwowanie
Komentarz za Komentarz

Valentine's Day Broken Heart