sobota, 2 listopada 2013

Elo jestem Anka... Kilka słów o mnie

Jestem Ania (przyjaciele mówią na mnie Anka) , mam 15 lat chodzę do 3 gimbazy.(Uczę się na średnią 4,5 )
Nie mogę doczekać się balu awww :)
Tak naprawdę nie wiem czym się interesuję :P a co dalej po gim ? -----> lo albo technikum ...


Jak już pisałam nie mogę doczekać się balu , uwielbiam tańczyć ;DD i oczywiście wycieczki do Londynu .
Kocham podróżować i uwieczniać to na zdjęciach. (W grudniu jadę 3 raz do Niemczech (2 raz do Berlina).

Lubię też śpiewać ale nie publicznie :P . Marzę o tym żeby nauczyć się grać na gitarze i keyboardzie.
Jedno z tych instrumentów dostanę pod choinkę . <3 <3

Ogółem jestem szaloną , pełną energii dziewczyną .









Wierzę że marzenia się spełniają <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje wszystkim za komentarze :**
Mam nadzieje że są szczere ...

Obserwowanie za Obserwowanie
Komentarz za Komentarz

Valentine's Day Broken Heart