wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych świąt

W piątek spędziłam ostatnią wigilię (bo chodzę do 3 gim) z moją klasą .Jak zawsze towarzyszył nam miły nastrój. Dużo śmiechu , zdjęć , prezentów i jedzenia hahahaha  xD którego naprawdę było za dużooo.

Na zawsze w pamięci utkwi mi ten zaciesz i przemowa naszej zajebistej wychowawczyni (ona przekupuje nauczycieli żeby zagrożeń nie mieliśmy xD ) "To nasza ostatnia wigilia mam nadzieje że będziecie mieć na koniec świadectwa z paskiem , chociaż i tak was do każdej szkoły przyjmą (to dlatego że mieszkam w małym miasteczku i są tylko 3 szkoły średnie ) , nigdy nie miałam takiej fajnej klasy jak wasza ,nie chcę od nowa być wychowawczynią " --->

 a my "Proszę pani  to powinna  pani powiedzieć na zakończenie roku szkolnego " hahaha



Merry Christmas, Christmas Merry były sobie renifery.
Miały bardzo śmieszne minki, bo urwały się z choinki.
Wpadły w ciepły, cichy kąt życząc Tobie Happy Świąt!

3 komentarze:

  1. Wesołych Świąt :)

    Zapraszam: www.nickiworldpl.blogspot.com
    Proszę o Lajk: www.facebook.com/nickiworldpl


    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego czego sobie zamarzysz :)

    www.themuterly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze :**
Mam nadzieje że są szczere ...

Obserwowanie za Obserwowanie
Komentarz za Komentarz

Valentine's Day Broken Heart